czwartek, 15 września 2016

Witajcie :) Dzisiejszym późnym wieczorem przychodzę do Was z karteczką urodzinową dla przyjaciółki. Kartka jest wykonana w odcieniach niebieskiego ponieważ jest to ulubiony kolor osoby obdarowywanej. Jest delikatnie postarzana, zawsze podobały mi się takie dodatkowe efekty. Użyłam również stempla z pismem żeby urozmaicić papier, a jednocześnie każdy kolejny element miał coś wspólnego z poprzednim. Każda następna warstwa jest podniesiona na kostkach dystansowych aby uzyskać efekt 3D. Kwiaty wykonywałam sama z foamiranu (dalej trenuję :) ) Troszkę listków, aby naturalniej wszystko wyglądało i na dole piękne, urocze, metalowe serduszko. Nie mogłam się oprzeć żeby go tam gdzieś nie wpasować :)
A tu zdjęcia samej kartki :)










Przy okazji chciałam zgłosić swoją pracę na wyzwania:



Wyzwanie 19# S jak Stempel/Serwetka


Wyzwanie 27# Praca ze stemplem




Jeśli Wam się podoba zostawcie coś po sobie :) Pozdrawiam Paulina :)



21 komentarzy:

  1. przepiekna kartka:), pozdrawiam cieplo:), malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna praca, cudne kolorki, śliczne kwiaty, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) taka opinia wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna kartka, a kwiaty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za opinie tym bardziej, że kwiaty dopiero zaczynam robić :)

      Usuń
  4. Piękne niebieska kwiaty, całość cudnie się prezentuje. Pozdrawiam i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :) Dziękuje za opinie, również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kwiaty piękne, zachwycające :) Paulinko zdjęcie z candy musi być podlinkowane, tak , że klikając na nie odsyła na mojego bloga i tego candowego posta. Tak , jak podlinkowałaś candy z tym brązowym motylkiem na 200 wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak człowiek zaczyna, muszę jeszcze sporo rzeczy ogarnąć :) dziękuje za podpowiedź :) już wiem co źle zrobiłam :)

      Usuń
  6. Podziwiam, robisz piękne kwiaty... No karteczka też rewelacja ale to że sama kwiatki tworzysz to wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Kwiaty dopiero zaczynam robić sama, mam nadzieję, że z czasem będą wychodzić coraz lepiej :)

      Usuń
  7. Już wszystko działa jak trzeba - znaczy link do candy:) Podłączyłam się do Twoich obserwatorów, zobaczysz jak szybko Ci tam urośnie liczba nowych ciekawskich. Tez Cię zapraszam do obserwowania mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam :) Jakoś musiałam to pominąć, ale już nadrobiłam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Śliczna kartka,kwiaty piękne:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa kompozycja z kwiatami w roli głównej. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KartkowegoABC:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna praca :) dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :)) pozdrawiam olenka_ja

    OdpowiedzUsuń